Κάτι τρέχει στον Έβρο
17 ναυαγοσώστες παίρνουν θέση στις παραλίες του δήμου Αλεξανδρούπολης
Δεκαεπτά ναυαγοσώστες σε ισάριθμους πύργους, από την παραλία του ΕΟΤ μέχρι και τη Μεσημβρία, θα καλύψουν για φέτος, από την 1η Ιουνίου μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου, την ασφάλεια των λουόμενων της Αλεξανδρούπολης.
Επίσης, τη ναυαγοσωστική κάλυψη των παραλιών θα συμπληρώνουν 3 συντονιστές-επόπτες των ναυαγοσωστών, 4 χειριστές σκαφών και τέσσερις ναυαγοσώστες που θα επιβαίνουν στα ναυαγοσωστικά σκάφη.
Οι ναυαγοσώστες θα αναλαμβάνουν υπηρεσία από τις 10 το πρωί έως και τις 6 το απόγευμα, ενώ για το χρονικό διάστημα από 15 Ιουλίου έως και 15 Αυγούστου το ωράριο στις συγκεκριμένες παραλίες θα επεκταθεί μέχρι τις 7 το απόγευμα. «Είμαστε πανέτοιμοι να υποδεχτούμε τους λουόμενους και να έχουμε μια όμορφη καλοκαιρινή σεζόν, χωρίς πνιγούς και ατυχήματα», δήλωσε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου, Βασίλης Δέλκος.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







