Κάτι τρέχει στον Έβρο
Αλεξανδρούπολη: Παρέλαβαν ναρκωτικά μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών
Δύο ημεδαποί συνελήφθησαν το μεσημέρι της Πέμπτης 10 Ιουλίου στην Αλεξανδρούπολη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης, για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν έπειτα από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών. Οι αστυνομικοί εντόπισαν τους δύο άνδρες να παραλαμβάνουν ένα δέμα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών, ενώ επέβαιναν σε δίκυκλη μοτοσικλέτα. Κατά τον έλεγχο του δέματος, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρεις νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 30,6 γραμμαρίων, καθώς και δύο νάιλον συσκευασίες με κατεργασμένη κάνναβη, συνολικού βάρους 14,9 γραμμαρίων.
Ακολούθησαν έρευνες στις οικίες των συλληφθέντων, με τη συνδρομή του αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών «SANDY». Στην οικία του ενός εκ των συλληφθέντων, οι αρχές εντόπισαν και κατάσχεσαν επιπλέον τρεις νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 87,9 γραμμαρίων, καθώς και μία συσκευασία με αποξηραμένους κλώνους κάνναβης.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια δικαστική αρχή.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)






