Κάτι τρέχει στον Έβρο
Άλλάζει "χέρια" ο δήμος Ορεστιάδας - Μεγάλος νικητής ο Διαμαντής Παπαδόπουλος
Ανατροπή είχαμε στα αποτελέσματα του β' γύρου των δημοτικών εκλογών για τον Δήμο Ορεστιάδας, καθώς ο Διαμαντής Παπαδόπουλος υποψήφιος με τον συνδυασμό "Ορεστιάδα Νέα Ξανά", αναδείχθηκε νέος δήμαρχος.
Ο Διαμαντής Παπαδόπουλος λοιπόν θα είναι ο νέος δήμαρχος Ορεστιάδας με ποσοστό 54,72% αφήνοντας πίσω τον νυν δήμαρχο Βασίλη Μαυρίδη με ποσοστό 45,28%.
Μετά από τα αποτελέσματα, ο Βασίλης Μαυρίδης επισκέφθηκε το εκλογικό κέντρο του Διαμαντή Παπαδόπουλο και τον συνεχάρη, αποδεχόμενος την ήττα του, ενώ του ευχήθηκε "καλή επιτυχία".
Ποιος είναι ο νέο δήμαρχος Ορεστιάδας
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ορεστιάδα, όπου ζει και εργάζεται με την οικογένειά του και τα δύο του παιδιά.
Είναι 53 ετών, μηχανολόγος μηχανικός στο επάγγελμα, απόφοιτος του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος με κατεύθυνση «Περιβαλλοντική Πολιτική και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της υπαίθρου».
Στο βιογραφικό του συναντά κανείς μια πλούσια δράση, από κοινωνικές και συνδικαλιστικές δραστηριότητες, καθώς μεταξύ άλλων έχει διατελέσει μέλος Μόνιμων Επιτροπών του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕ.Ε.) Θράκης στην Κομοτηνή, Αντιπρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διπλωματούχων Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών Ελλάδας - παράρτημα Έβρου, Γεν.Γραμματέας της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕ.Ε.) παράρτημα Θράκης.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







