Κάτι τρέχει στον Έβρο
Δασαρχείο Αλεξανδρούπολης: Απαγορεύεται το κυνήγι λόγω των ιδιαιτέρως δυσμενών συνθηκών
Το Δασαρχείο Αλεξανδρούπολης με ανακοίνωση που εξέδωσε ενημερώνει τους κυνηγούς ότι απαγορεύεται η θήρα παντός θηράματος στην περιοχή ευθύνης του από 09-01-2017 και μέχρι νεωτέρας λόγω των ιδιαιτέρως δυσμενών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Απαγόρευση θήρας λόγω επικράτησης ιδιαιτέρως δυσμενών καιρικών συνθηκών στην περιοχή ευθύνης του Δασαρχείου Αλεξανδρούπολης.
Ανακοινώνουμε στους φίλους κυνηγούς ότι σε εφαρμογή της 24541/3-11-2016 Απόφασης Γενικού Γραμ. Αποκ. Διοίκησης Μακ.-Θράκης (ΦΕΚ 3720/Β/2016), απαγορεύουμε την θήρα παντός θηράματος στην περιοχή ευθύνης του Δασαρχείου Αλεξ/πολης από 09-01-2017 και μέχρι νεωτέρας λόγω των ιδιαιτέρως δυσμενών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή.
Παρακαλούμε τους κυνηγούς για την εφαρμογή παραπάνω απαγόρευσης.
Ο ΔΑΣΑΡΧΗΣ
Μπακλαγής Ζαχαρίας
Γεωτεχνικός – Δασολόγος με Α΄βαθμό
EN
TR






