Κάτι τρέχει στον Έβρο
Δεν υπήρξαν συλλήψεις για το συνεργείο οπτικής ίνας στον ποδηλατόδρομο της Αλεξανδρούπολης
Αναστάτωση προκλήθηκε τις τελευταίες ημέρες με το ρεπορτάζ του e-evros.gr αναφορικά με το συνεργείο οπτικής ίνας που εκτελούσε εργασίες στον ποδηλατόδρομο στην οδό Αγίου Δημητρίου 18.
Σύμφωνα με τις νέες πληροφορίες δεν υπήρξε καμία σύλληψη, οι εργαζόμενοι των συνεργείων μετέβησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Αλεξανδρούπολης μαζί με τον Προϊστάμενο του ΟΤΕ, αρμόδιο υπάλληλο του ΟΤΕ, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και υπηρεσιακούς παράγοντες, προκειμένου να δοθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε εκεί, χωρίς να σχηματιστεί ποινική δικογραφία καθώς μέχρι εκείνη την στιγμή δεν υπήρχε καμία μήνυση εις βάρος της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι οι εργασίες στο συγκεκριμένο σημείο έχουν σταματήσει μέχρι να οι δύο πλευρές ο δήμος Αλεξανδρούπολης και η εταιρεία οπτικής ίνας εξετάσουν και αποφασίσουν το τρόπο με τον οποίο θα συνεχιστούν.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







