Κάτι τρέχει στον Έβρο
Διαμαρτυρία σωματείων εργαζομένων, για την πυρκαγιά σε επιχείρηση ανακύκλωσης
Σύμφωνα με τα Σωματεία Εμποροϋπαλλήλων - Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Οικοδόμων, η πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει σε μονάδα συγκέντρωσης ανακυκλώσιμων υλικών στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης, αποτελεί κίνδυνο για την υγεία εργαζομένων στην περιοχή, ακόμα και μετά την κατάσβεσή της.
Για τον λόγο αυτό τα Σωματεία ζητούν να υπάρξει μέριμνα για τους εργαζόμενους σε άλλες μονάδες της περιοχής και να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της υγείας τους.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:
"Η χθεσινή πυρκαγιά σε μονάδα ανακύκλωσης της Αμφιτρίτης έχει προκαλέσει νέφος με αιωρούμενα σωματίδια που μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία κατοίκων και εργαζομένων.
Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα σοβαρή δεδομένου ότι σε κοντινή απόσταση εκατοντάδες εργάτες δουλεύουν και μάλιστα σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών:
-Στο εργοτάξιο της μονάδας ηλεκτροπαραγωγής, σε εξωτερικές εργασίες.
-Σε παρακείμενη μεγάλη μονάδα πουλερικών.
-Σε βιοτεχνίες και τη βιομηχανία τροφίμων της ΒΙ.ΠΕ.
Απαιτούμε από το υπουργείο Εργασίας και τους εργοδότες να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.
Με ευθύνη των κρατικών υπηρεσιών να υπάρξει άμεση ενημέρωση των εργαζομένων και παύση των εξωτερικών εργασιών όπου χρειαστεί, με πλήρη αποζημίωση των ημερομισθίων τους.
Να ελεγχθούν όλες οι βιομηχανικές εγκαταστάσεις για μέτρα πυρασφάλειας."
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







