Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
Θηβαίος

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Το πάρκο στην περιοχή της Αργούς δέχθηκε ισχυρό πλήγμα από τα έντονα καιρικά φαινόμενα του Ιανουαρίου.
Το πάρκο στην περιοχή της Αργούς δέχθηκε ισχυρό πλήγμα από τα έντονα καιρικά φαινόμενα του Ιανουαρίου.

Έκτακτη χρηματοδότηση 7,7 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών στους Δήμους του Έβρου

30-05-2026

Σημαντική οικονομική ανάσα για την αποκατάσταση των υποδομών του νομού Έβρου φέρνει η απόφαση της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής, η οποία συνεδρίασε την Παρασκευή 29 Μαΐου υπό την προεδρία του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Κώστα Κατσαφάδου.

Στη συνεδρίαση εγκρίθηκαν συνολικές χρηματοδοτήσεις ύψους 7.700.000 ευρώ για τους δήμους του Έβρου, με στόχο την άμεση επούλωση των πληγών που άφησαν πίσω τους οι πρόσφατες φυσικές καταστροφές και τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

Όπως έγινε γνωστό από την ενημέρωση του βουλευτή Έβρου, και Υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνσηςη Χρήστου Δερμεντζόπουλου, οι οικονομικές ενισχύσεις κατανέμονται στοχευμένα ανάλογα με τις ανάγκες και το μέγεθος των καταστροφών σε κάθε τοπική κοινωνία.

Η κατανομή των κονδυλίων για τους Δήμους του Έβρου διαμορφώνεται ως εξής:

Ο Δήμος Σουφλίου λαμβάνει τη μεγαλύτερη ενίσχυση, ύψους 3.000.000 ευρώ.

Στον Δήμο Διδυμοτείχου εγκρίθηκε χρηματοδότηση ύψους 2.000.000 ευρώ.

Ο Δήμος Ορεστιάδας ενισχύεται με το ποσό των 1.500.000 ευρώ.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης λαμβάνει 1.000.000 ευρώ.

Στον Δήμο Σαμοθράκης εγκρίθηκε το ποσό των 200.000 ευρώ.

KYRCOM

Ειδικότερα για τον Δήμο Αλεξανδρούπολης, η εξασφάλιση του 1.000.000 ευρώ κρίνεται ως ιδιαίτερα κρίσιμη για την επαναφορά της καθημερινότητας. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του Αντιδημάρχου Γιάννη Ναϊτίδη, τα χρήματα αυτά θα κατευθυνθούν αποκλειστικά στην αποκατάσταση των σοβαρών ζημιών που προκλήθηκαν σε δημοτικές υποδομές από το πρόσφατο κύμα κακοκαιρίας, τον ανεμοστρόβιλο και τις πλημμύρες.

Η χρηματοδότηση αυτή θεωρείται κομβικής σημασίας, καθώς θα επιτρέψει την άμεση εκτέλεση παρεμβάσεων για την επαναφορά της λειτουργικότητας σε σημεία του οδικού δικτύου και άλλων δημόσιων υποδομών που υπέστησαν σοβαρές φθορές.

Η διαδικασία για την απορρόφηση των χρημάτων αναμένεται να τρέξει με γρήγορους ρυθμούς. Μέσα στις επόμενες ημέρες, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης θα καταθέσει το αναλυτικό τεχνικό δελτίο, στο οποίο θα αποτυπώνονται με ακρίβεια όλες οι καταγεγραμμένες ζημιές, οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες, καθώς και το ακριβές χρονοδιάγραμμα των ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθούν.