Κάτι τρέχει στον Έβρο
Γιορτάζει ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως - Την Τρίτη το πρωί θα δεχθεί τις ευχές του κόσμου
Την ερχομένη Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου η Εκκλησία μας τιμά την ιερά μνήμη του αγίου Ιερομάρτυρος Ανθίμου, επισκόπου Νικομηδείας, και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας, κ. ΑΝΘΙΜΟΣ άγει τα ονομαστήριά του.
Την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου στις 7.00' το απόγευμα, στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου θα τελεσθεί ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός με αρτοκλασία.
Αμέσως μετά τον Εσπερινό στον προαύλιο χώρο του Μητροπολιτικού Ναού, το Σύνολο Παραδοσιακής Μουσικής της Μητροπόλεώς μας θα πραγματοποιήσει μουσική εκδήλωση με παραδοσιακά τραγούδια προς τιμήν του Σεβ. Μητροπολίτου μας.
Την επομένη ημέρα, Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου, από τις 7.00' έως τις 10.00' π.μ., θα τελεσθεί στον Μητροπολιτικό Ναό η Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας και μέχρι τη 1.00' μ.μ. καθώς και το απόγευμα από τις 6.00' έως τις 10.00' μ.μ., ο Μητροπολίτης μας θα δέχεται ευχές στο Επισκοπείο, δίπλα στον Άγιο Νικόλαο.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR






