Κάτι τρέχει στον Έβρο
Η Ανάσταση "τους βρήκε" στα σύνορα του Έβρου!
Το Γραφείο Συνοριακής Φύλαξης στον Έβρο μας ευχήθηκε Χριστός Ανέστη από τα σύνορα μας, καθώς όλοι οι συνοριοφύλακες είναι στην θέση τους ακόμη και τέτοιες μέρες για την δική μας προστασία.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Συνοριακών Φυλάκων Νομού Εβρου κ. Γιαλαμάς Χρυσοβαλάντης σε προσωπικό του λογαριασμό, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγραψε χαρακτηριστικά:
"Η Β'Αλλαγή του Α.Τ Τυχερού (Γραφείο Συνοριακης Φύλαξης) σας εύχεται Χριστός Ανέστη και καλό Πάσχα!! Από την φύλαξη των συνόρων της πατρίδας μας!! Υ.Γ Από το "Μπαλκόνι" όσοι γνωρίζουν....".
Από την άλλη πλευρά οι εκκλησίες της Αλεξανδρούπολης γέμισαν από πιστούς, οι οποίοι τήρησαν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα. Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στο εξωτερικό περίβολο των εκκλησιών για να παρακολουθήσουν την Αναστάσιμη Ακολουθία.
Ακολουθεί και βίντεο μέσα από την κάμερα του e-evros.gr από την Ανάσταση στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου:
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





