Κάτι τρέχει στον Έβρο
Και ο Δήμος Διδυμοτείχου στο πλευρό των αγροτών του Έβρου
Μετά τον Δήμο Ορεστιάδας, και ο Δήμος Διδυμοτείχου εκφράζει την πλήρη στήριξή του στις κινητοποιήσεις των αγροτών του Έβρου, τονίζοντας ότι ο αγώνας τους είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα και το μέλλον της περιοχής.
Ο Δήμος αναγνωρίζει τον κεντρικό ρόλο των παραγωγών, χαρακτηρίζοντας τους «ανθρώπους της γης» ως τον πυρήνα της τοπικής οικονομίας. Υπογραμμίζει δε ότι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αγρότες και κτηνοτρόφοι είναι πραγματικές και απαιτούν πλέον ουσιαστικές λύσεις από την κεντρική πολιτεία.
«Ως Δημοτική Αρχή στεκόμαστε στο πλευρό τους, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα τους να διεκδικούν όσα χρειάζονται για να συνεχίσουν το έργο τους με αξιοπρέπεια και ασφάλεια», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η Δημοτική Αρχή Διδυμοτείχου δηλώνει: «Ως Δημοτική Αρχή στεκόμαστε στο πλευρό τους, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα τους να διεκδικούν όσα χρειάζονται για να συνεχίσουν το έργο τους με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Η στήριξη του αγροτικού κόσμου δεν είναι μόνο θέμα δικαιοσύνης — είναι θέμα μέλλοντος για την περιοχή μας.»
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







