Κάτι τρέχει στον Έβρο
Με απόφαση Τοψίδη παίρνει μπρος το "Σπίτι της Γυμναστικής" στην Αλεξανδρούπολη
Με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027» η Πράξη «Κατασκευή Σπιτιού Γυμναστικής», με δικαιούχο τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.969.476,92 ευρώ και εντάσσεται στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Το έργο αφορά τη δημιουργία σύγχρονης αθλητικής υποδομής για την ανάπτυξη και φιλοξενία δραστηριοτήτων γυμναστικής, όπως η ενόργανη, η ακροβατική και η αεροβική γυμναστική.
Η νέα εγκατάσταση θα ανεγερθεί σε χώρο του υφιστάμενου αθλητικού συγκροτήματος της περιοχής και θα περιλαμβάνει αγωνιστικούς και υποστηρικτικούς χώρους, εξυπηρετώντας αθλητές, προπονητές και θεατές.
«Η ενίσχυση των αθλητικών υποδομών αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Με την ένταξη του «Σπιτιού Γυμναστικής» δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του αθλητισμού, την υποστήριξη της νέας γενιάς αθλητών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών», δήλωσε ο Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)






