Κάτι τρέχει στον Έβρο
Με γιουχαρίσματα και συνθήματα υποδέχτηκαν στο ΠΓΝΑ τον Άδωνη Γεωργιάδη (video)
Το Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης ήταν ο πρώτος σταθμός του Υπουργού Υγείας, Άδωνη Γεωργιάδη, μετά την άφιξή του στον Έβρο.
Στην είσοδο του Νοσοκομείου τον περίμεναν αντιπροσωπείες γιατρών και νοσηλευτών, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τις ελλείψεις του ιδρύματος και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στην εργασία τους. Οι συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι με πανό στα χέρια φώναξαν συνθήματα, μεταξύ των οποίων το «Αυτός δεν είναι υπουργός Υγείας, είναι εμπορίου και κερδοσκοπίας».
Η είσοδος του Άδωνη Γεωργιάδη στο νοσοκομείο πραγματοποιήθηκε υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας, με αποτέλεσμα να υπάρξουν έντονες αποδοκιμασίες από τους συγκεντρωμένους.
Παρά το τεταμένο κλίμα, ο Υπουργός προχώρησε στην προγραμματισμένη επίσκεψη στο εσωτερικό του νοσοκομείου, ενώ στη συνέχεια θα συνεχίσει την περιοδεία του στον Έβρο με επισκέψεις στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου και στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας.
Ακολουθεί video από την είσοδο στο ΠΓΝΑ του Υπουργού:
- Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 1ος Αγώνας Δρόμου Silk City Run στο Σουφλί
(17-06-2025) - Δεν αλλάζει η χάραξη της παράκαμψης Προβατώνα - Όλοι το ήξεραν από πριν
(17-06-2025) - Καταστροφές πάλι σε παιδικές χαρές του Δήμου Αλεξανδρούπολης - Σκουπίδια στις Φέρες
(17-06-2025) - Πρωταθλήτρια στο ποδόσφαιρο η ομάδα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης
(17-06-2025) - Να εκκενωθεί το Αναγνωστήριο στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, απαιτεί το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
(17-06-2025)
EN
TR







