Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
BAROLO

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Με συνολικά πέντε συμμετοχές, οι αθλητές κατάφεραν να επιστρέψουν στην πόλη τους με τέσσερα μετάλλια!
Με συνολικά πέντε συμμετοχές, οι αθλητές κατάφεραν να επιστρέψουν στην πόλη τους με τέσσερα μετάλλια!

Με μετάλλια επέστρεψαν οι αθλητές του ΝΟΑ από το Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα κολύμβησης

08-05-2026

Μία εξαιρετική εβδομάδα ολοκληρώθηκε για την κολύμβηση της Αλεξανδρούπολης, με τους αθλητές του Ναυταθλητικού Ομίλου Αλεξανδρούπολης (ΝΟΑ) να πρωταγωνιστούν στις εθνικές πισίνες.

Την Τετάρτη 28 Απριλίου πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα κολύμβησης 2026, όπου η παρουσία του ομίλου ήταν κάτι παραπάνω από αισθητή. Με συνολικά πέντε συμμετοχές, οι αθλητές κατάφεραν να επιστρέψουν στην πόλη τους με τέσσερα μετάλλια στις αποσκευές τους, επιβεβαιώνοντας τη συστηματική δουλειά που γίνεται στα τμήματα του συλλόγου.

LIDL DELFOI

Στο βάθρο των νικητών ανέβηκε η Βασιλεία Ντούμα, η οποία κατέκτησε τη δεύτερη θέση και το ασημένιο μετάλλιο στα 400μ. Μικτή Ατομική, ενώ την ίδια επιτυχία σημείωσε και η Ιωάννα Χατζημιχαήλ, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στα 400μ. Ελεύθερο.

Την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν ο Χάρης Δημητριάδης στα 200μ. Πεταλούδα και ο Χρήστος Εφραίμ Γκόγκος στα 800μ. Ελεύθερο. Πολύ αξιόλογη ήταν και η παρουσία του Γεώργιου Πεχλιβανίδη, ο οποίος κατετάγη 12ος στα 50μ. Πρόσθιο ανάμεσα στους κορυφαίους μαθητές-αθλητές της χώρας.

Η διοίκηση του ΝΟΑ εξέφρασε τα θερμά της συγχαρητήρια τόσο στους αθλητές και τις αθλήτριες για το πείσμα και τις επιδόσεις τους, όσο και στο προπονητικό επιτελείο που καθοδηγεί με επιτυχία αυτή την προσπάθεια.