ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στον Έβρο
Είσοδος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Νέα ημερομηνία για την διαμαρτυρία των εργαζομένων στο ΠΓΝΑ
15-02-2021
Με 6 αιτήματα και οι εργαζόμενοι από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, θα πραγματοποιήσουν διαμαρτυρία την ερχόμενη εβδομάδα για την καλύτερη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.
Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών η κινητοποίηση της ΠΟΕΔΗΝ η οποία ήταν προγραμματισμένη για αύριο Τρίτη με στάση εργασίας από τις (9πμ-3μμ) όπου συμμετείχαν και οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, αναβάλλεται για την επόμενη Τρίτη 23 Φεβρουαρίου την ίδια ώρα.
Oι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 10.30πμ στην είσοδο του νοσοκομείου διεκδικώντας:
- Ένταξη στα ΒΑΕ
- Χαρακτηρισμό θανάτου συναδέλφων από κορωνοϊό ως εργατικό ατύχημα
- Μονιμοποίηση εκτάκτων
- Ισχυρή Δημόσια Υγεία με επαρκή στελέχωση και χρηματοδότηση
- Αυξήσεις στους μισθούς
- Επαρκή μέτρα ατομικής προστασίας
Να τονίσουμε πως πρόκειται για μια Πανελλαδική Στάση Εργασίας της ΠΟΕΔΗΝ.
σαν σημερα
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ
EN
TR






