Κάτι τρέχει στον Έβρο
Νέα ομάδα ποδοσφαίρου δημιουργήθηκε στην Αλεξανδρούπολη
Μία νέα ποδοσφαιρική ομάδα δημιουργήθηκε στην Αλεξανδρούπολη με το όνομα "Α. Ο. ΕΛΠΙΣ Αλεξανδρούπολης"!
Η ίδρυση της ομάδας ποδοσφαίρου "ΕΛΠΙΣ Αλεξανδρούπολης" έγινε τον Αύγουστο του 2021. Ο σκοπός της ομάδας είναι να βρίσκονται τα παιδιά μέσα στα γήπεδα και στον αθλητισμό μακριά από επιβλαβείς και αντικοινωνικής δραστηριότητες.
Από την άλλη πλευρά ο πρόεδρος της ομάδας κ. Σερτζάν Ουστα Μουσταφά δηλώνει πως "Είμαστε ευγνώμονες για την βοήθεια που μας προσφέρει απλόχερα η Ελληνική Πολιτεία και η Βακουφική Επιτροπή Μουσουλμανικής Περιουσίας Τεμένους Αλεξανδρούπολης με τον πρόεδρο της κ. Μουαμμέρ Χαζτηκερίμογλου. Τους ευχαριστούμε όλους θερμά. Μέλημα μας είναι μέσω του αθλητισμού να συντελέσουμε στην ομαλή και υγιή κοινωνικοποίηση των παιδιών μας, στο πλαίσιο μιας συνολικής κοινωνικής αγωγής και παιδείας. Καλή αρχή στην καινούργια γραμμή που χαράζουν τα παιδιά μας".

- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





