Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
Big Barrel

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής προχωρούν σε πλήρη αποκλεισμό του Τελωνείου των Κήπων.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής προχωρούν σε πλήρη αποκλεισμό του Τελωνείου των Κήπων.

Οι αγρότες αποφάσισαν: Κλείνουν το τελωνείο των Κήπων!

30-04-2026

Η υπομονή των αγροτών - κτηνοτρόφων εξαντλήθηκε! Με μια σκληρή ανακοίνωση-κάλεσμα, ο Αγροτικός και Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, αναγγέλλοντας την κλιμάκωση των κινητοποιήσεών του.

Το Σάββατο 2 Μαΐου 2026, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής προχωρούν σε πλήρη αποκλεισμό του Τελωνείου των Κήπων, μετατρέποντας το σημείο σε σύμβολο αντίστασης απέναντι σε αυτό που περιγράφουν ως συνεχή εμπαιγμό και κατάφωρη αδικία.

KYRCOM

Στην ανακοίνωσή τους  δηλώνουν αποφασισμένοι να μην παραδοθούν αμαχητί. Η απόφαση για τον αποκλεισμό της σημαντικής αυτής εμπορικής πύλης δεν ελήφθη ελαφρά τη καρδία, αλλά ως ύστατη προσπάθεια να ακουστεί η φωνή τους και να προστατευτεί το μέλλον των επόμενων γενεών στη γη του Έβρου.

Συγκεκριμένα αναφέρουν: "Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής μας πήραν την απόφαση: Η ανοχή τελείωσε.

Απέναντι στην κοροϊδία, τον εμπαιγμό και την κατάφωρη αδικία που απειλεί την επιβίωσή μας, οι λιγοστοί ακρίτες που παραμένουμε σε αυτόν τον τόπο, σηκώνουμε το ανάστημα μας. Έχουμε μάθει να αγωνιζόμαστε και να κρατάμε το κεφάλι ψηλά σε κάθε δυσκολία, και το ίδιο θα πράξουμε και τώρα.
Από το να οδηγηθούμε στον οικονομικό αφανισμό αμαχητί, επιλέγουμε τον δρόμο του αγώνα. Με μοναδική μας ασπίδα το δίκιο μας, διεκδικούμε το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας στη γη μας.
Προχωράμε σε πλήρη αποκλεισμό του Τελωνείου των Κήπων το Σάββατο 2-5-26.
«Του αντρειωμένου ο θάνατος, θάνατος δεν λογιέται!»"