Κάτι τρέχει στον Έβρο
Οι αγρότες αποφάσισαν: Κλείνουν το τελωνείο των Κήπων!
Η υπομονή των αγροτών - κτηνοτρόφων εξαντλήθηκε! Με μια σκληρή ανακοίνωση-κάλεσμα, ο Αγροτικός και Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, αναγγέλλοντας την κλιμάκωση των κινητοποιήσεών του.
Το Σάββατο 2 Μαΐου 2026, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής προχωρούν σε πλήρη αποκλεισμό του Τελωνείου των Κήπων, μετατρέποντας το σημείο σε σύμβολο αντίστασης απέναντι σε αυτό που περιγράφουν ως συνεχή εμπαιγμό και κατάφωρη αδικία.
Στην ανακοίνωσή τους δηλώνουν αποφασισμένοι να μην παραδοθούν αμαχητί. Η απόφαση για τον αποκλεισμό της σημαντικής αυτής εμπορικής πύλης δεν ελήφθη ελαφρά τη καρδία, αλλά ως ύστατη προσπάθεια να ακουστεί η φωνή τους και να προστατευτεί το μέλλον των επόμενων γενεών στη γη του Έβρου.
Συγκεκριμένα αναφέρουν: "Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής μας πήραν την απόφαση: Η ανοχή τελείωσε.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







