Κάτι τρέχει στον Έβρο
Οι εκδηλώσεις της "Εβδομάδας Δημόσιας Υγείας και υπηρεσιών Υγείας ΠΑΜΘ" στον Έβρο
Πλούσιο και ποικίλο είναι το πρόγραμμα των δράσεων που έχουν επιλεχθεί από την Περιφερειακή Ενότητα Έβρου – Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας στο πλαίσιο της «Εβδομάδας Δημόσιας Υγείας και Υπηρεσιών Υγείας ΠΑΜΘ».
Με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για θέματα πρόληψης και προαγωγής υγείας, καθώς και κοινωνικής μέριμνας οι δράσεις αναπτύσσονται στις τέσσερις Μητροπόλεις των Δήμων μας, σε Ορεστιάδα, Διδυμότειχο, Σουφλί και Αλεξανδρούπολη, με περίπτερα ενημέρωσης στις κεντρικές πλατείες των πόλεων, ημερίδες και εκθέσεις βιβλίου, ζωγραφικής και φωτογραφίας.
Ενδεικτικά, έχει προγραμματιστεί ενημέρωση του κοινού για
• τον αλκοολισμό
• τον εμβολιασμό
• το σακχαρώδη διαβήτη
• την παχυσαρκία
• τη σωστή διατροφή
• τη διακοπή καπνίσματος
• την αιμοδοσία
• τη σχολική υγεία
• το σχολικό κυλικείο
• τον μητρικό θηλασμό
• την ασφαλή οδήγηση
Σε κάθε πόλη θα υπάρχει κινητή μονάδα αιμοδοσίας για όποιον θέλει να προσφέρει στον συνάνθρωπο, και στην Ορεστιάδα έχει προγραμματιστεί επίδειξη πρώτων βοηθειών.
Θα υπάρχει έκθεση ζωγραφικής με έργα μαθητών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Αιμοδοσία – Διατροφή – Περιβάλλον» από τις κατά τόπους σχολικές μονάδες, καθώς και έκθεση ζωγραφικής των μαθητών της Σχολής του καταξιωμένου Εβρίτη ζωγράφου Δημήτρη Ναλμπάντη με θέμα «Σήματα Τροχαίας» στο Διδυμότειχο.
Επιπλέον, στην Αλεξανδρούπολη έχουν προγραμματιστεί διαδραστικά παιχνίδια βασικών αρχών υγιεινής, έκθεση φωτογραφίας με θέμα τους γιατρούς της περιοχής, εκπαιδευτικά προγράμματα στο Ιστορικό Μουσείο της πόλης με τίτλο «Η Ιατρική στην πόλη της Αλεξανδρούπολης μέσα από τα μουσειακά εκθέματα» και «Θρακικές καλλιέργειες και υγεία», και συναυλία με τα μουσικά σχήματα του Μουσικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα παρακάτω:
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





