Κάτι τρέχει στην Ελλάδα
Ποιοι απεργούν στην πανελλαδική απεργία της 12ης Νοεμβρίου.
Απεργούν σχεδόν όλες οι συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας στην 24ωρη γενική απεργία που έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ διαμαρτυρόμενες για τα σκληρά μέτρα λιτότητας του τρίτου Μνημονίου.
Μεταξύ άλλων, η ΓΣΕΕ στην επίσημη ανακοίνωσή της καταγγέλει οτι « κυβέρνηση αθετώντας τις προεκλογικές της δεσμεύσεις συνεχίζει τις πολιτικές της τιμωρητικής λιτότητας, της φτώχειας και της εξαθλίωσης, εφαρμόζοντας ένα νέο σκληρό μνημόνιο με επαχθείς όρους, προχωρώντας σε νομοθετήματα που καταργούν κάθε παροχή και κοινωνική ασφάλεια», και συνεχίζει, «για τη ΓΣΕΕ η 24ωρη Γενική Απεργία και τα συλλαλητήρια στις 12 Νοέμβρη αποτελούν τη "μητέρα των μαχών" απέναντι στη νέα λαίλαπα μέτρων υποβάθμισης του επιπέδου διαβίωσης της Ελληνικής κοινωνίας. Όλοι μαζί μπορούμε να αποτρέψουμε τα χειρότερα και να ανατρέψουμε τα προηγούμενα. Όλοι και όλες μαζί αρκεί να το πιστέψουμε. Αρκεί ο καθένας και η καθεμία από εμάς να επιλέξουμε τι είδους ασφάλεια θέλουμε. Κοινωνική ασφάλεια ή ασφάλεια του καναπέ;».
Η ΑΔΕΔΥ δήλωσε ότι «η υπερψήφιση του 3ου Μνημονίου, με μεγάλη μάλιστα κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ήρθε να επιβεβαιώσει τα εφιαλτικότερα σενάρια για το μέλλον των εργαζόμενων και των ανέργων, των συνταξιούχων και των νέων. (...) Οι Κυβερνήσεις αλλάζουν – Οι ίδιες πολιτικές συνεχίζονται».
Στην Αλεξανδρούπολη θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση των εργαζομένων μπροστά στο Εργατικό Κέντρο στις 10.30, και ο πρόεδρος του κ. Στάθης Ασπιώτης απηύθυνε κάλεσμα συμμετοχής όλων εργαζομένων.
Στην ίδια γραμμή, η Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ εξέδωσε επίσημη αποστολή ανακοινώνοντας τη συμμετοχή της στη Γενική Απεργία, αναφέροντας ότι «μπροστά στις νέες συνθήκες που προκύπτουν από την υπερψήφιση του νέου Μνημονίου και τη δέσμευση της Κυβέρνησης για την υλοποίησή του, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τη μαζική, οργανωμένη, αγωνιστική και ανυποχώρητη διεκδίκηση της ζωής που μας κλέβουν.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ γύρισε την πλάτη της στο λαό, συνεχίζει την ίδια αντιλαϊκή πολιτική με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, αγνόησε τη λαϊκή ετυμηγορία του δημοψηφίσματος και προσχώρησε στο μνημονιακό στρατόπεδο.
Το 3ο αντιλαϊκό μνημόνιο διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση με την υλοποίηση των αναδιαρθρώσεων ΕΕ - ΟΟΣΑ, αλλά και με εφαρμογή των προηγούμενων νόμων του «νέου σχολείου» και του ν. 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου.
- Χιλιάδες κενά, μηδενικοί μόνιμοι διορισμοί, ελαστικές εργασιακές σχέσεις χωρίς εργασιακά, εκπαιδευτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
- Εκρηκτικά προβλήματα στην Τεχνική Εκπαίδευση.
- Υποχρηματοδότηση της Εκπαίδευσης.
- Διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος
- Νέο μισθολόγιο πείνας
Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, συμμετέχουμε στη Γενική Απεργία στις 12 Νοέμβρη 2015.
Αγωνιζόμαστε μαζί με όλο τον ελληνικό λαό για:
- Ανατροπή της άδικης και ταξικής, σε βάρος των εργαζομένων και των αδύναμων στρωμάτων
- Διατήρηση υπό δημόσιο έλεγχο όλων των στρατηγικών τομέων της ελληνικής Οικονομίας.
- Αποτροπή της εκποίησης του δημόσιου πλούτου
- Διαγραφή του χρέους.
- Κατάργηση παλαιών και νέων μνημονίων
Μόνο με τη μαζική και δυναμική συμμετοχή μας μπορούμε να πετύχουμε την ανατροπή των πολιτικών των μνημονίων”
Σε κοινή συνέντευξη τύπου που έδωσαν τα σωματεία συνταξιούχων Δημοσίων Υπαλλήλων, Συνταξιούχων ΟΑΕΕ και Συνταξιούχων ΙΚΑ, στην Αλεξανδρούπολη, ανακοίνωσαν τη συμμετοχή τους στην πανελλαδική απεργία της Πέμπτης. Καλούν όλους τους συνταξιούχους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και παρουσίασαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως συνταξιούχοι, όπως τις μεγάλες περικοπές και τη φορολογία που τους έχει επιβληθεί.
Ο Πρόεδρος των συνταξιούχων του ΟΑΕΕ, τόνισε πως οι ελεύθεροι επαγγελματίας έχουν πάνω 40 χρόνια ένσημα ο καθένας οτι είναι τουλάχιστον άδικο να κοπούν οι συντάξεις τους, γιατί είναι χρήματα που έχουν δώσει οι ίδιοι.
Από την πλευρά της η πρόεδρος των συνταξιούχων ΙΚΑ Αλεξανδρούπολης επεσήμανε πως υπάρχει ολική επίθεση της Κυβέρνησης στο ασφαλιστικό σύστημα και κάλεσε όλους τους συνταξιούχους να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση που διοργανώσουν μπροστά στο Επιμελητήριο Έβρου.
Προσοχή υφίσταται στις μετακινήσεις τη Πέμπτη, καθώς στην απεργία συμμετέχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία εξέδωσε αναλυτικό πρόγραμμα με τα δρομολόγια που ματαιώνονται από Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου έως Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, και χωρίς δρομολόγια πλοίων θα παραμείνουν την Πέμπτη όλα τα λιμάνια της χώρας, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών (ΟΜΥΛΕ) συμμετέχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ.
Η απεργία ξεκινά από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης ώς και τα μεσάνυχτα της Πέμπτης. Ήδη η ΠΝΟ έχει διαμηνύσει ότι εάν μέχρι την ημέρα εκείνη δεν έχουν δοθεί ουσιαστικές λύσεις στα βασικά αιτήματα του κλάδου, οι ναυτεργάτες θα προχωρήσουν σε νέες απεργιακές κοινητοποιήσεις.
Προσοχή όμως σε περίπτωση που θέλετε να μετακινηθείτε με αυτοκίνητο, στην απεργία απεργούν και οι πρατηριούχοι, με τη ΠΟΠΕΚ να συμμετέχει στις κινητοποιήσεις και να κλείνει τα πρατήρια στις 12 Νοεμβρίου.
Το ΔΣ της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) αποφάσισε έπειτα από σχετικές αποφάσεις των τοπικών συλλόγων και Ομοσπονδιών τη συμμετοχή της. «Πάγια θέση της ΕΣΕΕ, σημειώνεται, είναι να διαφυλάσσεται ως τελευταίος προμαχώνας το κλείσιμο των καταστημάτων μας και να μην θεωρείται ως η πλέον δραστική συνδικαλιστική αντίδραση, αφενός επειδή συνεπάγεται μεγάλο τίμημα μόνο για τους μικρομεσαίους εμπόρους, και αφετέρου επειδή δεν τηρείται από όλους τους άλλους κλάδους της αγοράς.
Πανελλαδική συμμετοχή των δημοσιογράφων στην 24ωρη απεργία της 12ης Νοεμβρίου, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) και κάνει γνωστό ότι με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου, αποφάσισε τη συμμετοχή των δημοσιογράφων της χώρας στην πανελλαδική απεργία της Πέμπτης 12 Νοεμβρίου 2015. Στην ανακοίνωσή της η ομοσπονδία αναφέρει ότι: «Η απεργία, από τις 06.00 της Πέμπτης 12/11 έως τις 06.00 της Παρασκευής 13/11, κηρύσσεται σε όλα τα έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά), την ΕΡΤ και τα άλλα ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά ΜΜΕ της χώρας, καθώς και στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης & Επικοινωνίας και τα γραφεία Τύπου. Από την απεργία εξαιρούνται οι συνάδελφοι που θα καλύψουν το ρεπορτάζ των κινητοποιήσεων, ενώ στα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ επιτρέπεται η μετάδοση δύο δεκάλεπτων απεργιακών δελτίων ειδήσεων, σε ώρες που θα καθορίσουν τα ίδια τα Μέσα.
Κλειστά θα είναι τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι την Πέμπτη, σε περίπτωση που θέλατε να εκμεταλλευτείτε έτσι τη μέρα σας. Η Πανελλήνια Ένωση Υπαλλήλων Φύλαξης Αρχαιοτήτων (Π.Ε.Υ.Φ.Α) καλεί τα μέλη της να συμμετάσχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





