ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στον Έβρο
"Ανοίγει" και πάλι η παραλιακή της Αλεξανδρούπολης.
13-09-2015
Από την Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου, έχουν και πάλι πρόσβαση τα οχήματα στον παραλιακό δρόμο της Αλεξανδρούπολης ολο το 24ωρο. Μετά από τέσσερις περίπου μήνες η παραλιακή θα είναι "ανοιχτή" συνεχώς, καθώς ολοκληρώθηκε το διάστημα της μερικής απαγόρευσης κατά τους θερινούς μήνες.
Η πρόσβαση σε αυτή χωρίς περιορισμούς θα συμβάλλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση των υπόλοιπων δρόμων τους κέντρου αλλά και στην ευκολότερη εξεύρεση θέσεων στάθμευσης.
σαν σημερα
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ
EN
TR






