Κάτι τρέχει στον Έβρο
"Υψώστε τη γαλανόλευκη σε κάθε σπίτι, σε κάθε μπαλκόνι": Ο δήμος Αλεξανδρούπολης μοιράζει σημαίες
Ενόψει της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου ο δήμος Αλεξανδρούπολης αποφάσισε να προσφέρει στους πολίτες ελληνικές σημαίες, καλώντας τους ταυτόχρονα να «υψώσουν την γαλανόλευκη».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση "Τιμούμε τους ήρωες του Έπους του ’40 υψώνοντας τη γαλανόλευκη σε κάθε σπίτι, σε κάθε μπαλκόνι.
Χρέος μας να τιμήσουμε εκείνους που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για να ζούμε ελεύθεροι Σήμερα.
Ως ελάχιστο φόρο τιμής υψώνουμε τη Σημαία μας φροντίζοντας να κυματίσει ψηλά!
Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης είναι σε θέση να προμηθεύσει με ελληνικές σημαίες όσους από τους συνδημότες μας δε διαθέτουν και δεν έχουν τη δυνατότητα να τις προμηθευτούν, ώστε αυτές να κυματίζουν ανήμερα, και όχι μόνο, της Εθνικής Εορτής στα μπαλκόνια των σπιτιών τους.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν ηλεκτρονικά το ενδιαφέρον τους στον ακόλουθο σύνδεσμο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ) και θα ειδοποιηθούν άμεσα από το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Αλεξανδρούπολης για τον τρόπο παραλαβής.
Χρόνια πολλά!"
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR






