Κάτι τρέχει στον Έβρο
Σε εγρήγορση για το ασφαλιστικό, φορολογικό και συνταξιοδοτικό καλούν τους πολίτες, οι φορείς του Έβρου
Πρόσκληση στους Εβρίτες ώστε να βρίσκονται σε εγρήγορση και να συστρατευτούν στις δράσεις που θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες, απευθύνουν οι φορείς του νομού, οι οποίοι συμμετείχαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αλεξανδρούπολη, με θέμα τις κινητοποιήσεις ενάντια στο ασφαλιστικό, φορολογικό και συνταξιοδοτικό νομοσχέδιο τα οποία κατατέθηκαν στην βουλή.
Οι φορείς συμφώνησαν πως η Κυβέρνηση θα πρέπει να αποσύρει στο σύνολό τους τα δύο νομοσχέδια και να αρχίσει από μηδενική βάση η συζήτηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για ένα βιώσιμο με κοινωνικό χαρακτήρα ασφαλιστικό και για ένα σταθερό φορολογικό στο οποίο να μπορούν να ανταποκριθούν όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες της χώρας.
Σε κοινή τους μάλιστα ανακοίνωση, καλούν τους βουλευτές του Κοινοβουλίου να μην ψηφίσουν τις δυσβάσταχτες ρυθμίσεις που φέρνουν το φορολογικό και το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό, οι οποίες, όπως τονίζουν- «θα αποτελέσουν την ταφόπλακα για όλους τους άνεργους, για όλους τους εργαζόμενους και τα επαγγέλματα και για όλους τους συνταξιούχους».
EN
TR






