Κάτι τρέχει στον Έβρο
Σουφλί: Πολλά προβλήματα στο δήμο, λόγω της έλλειψης ρευστού.
Πολύ δύσκολες ώρες περνάνε οι κάτοικοι αλλά και οι υπάλληλοι του Δήμου Σουφλίου, στον Έβρο. Το "capital control", οι μεγάλες ελλέιψεις σε ρευστό και το πάγωμα της αγοράς στις συναλλαγές έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία και καθημερινότητα του δήμου.
Ο Δήμαρχος Σουφλίου, κ. Πουλιλιός, σε δήλωσή του στην κάμερα της Δέλτα Τηλεόρασης, είπε χαρακτηριστικά πως "έχουν πιάσει πάτο", εξηγώντας πως δεν έχουν πετρέλαιο - βενζίνες για την κίνηση των οχημάτων του δήμου, αλλά και χρήματα για την άμεση πληρωμή των εμπόρων.
Επίσης, χρήματα δεν υπάρχουν και για τις επιδιορθώσεις των πρόσφατων βλαβών στα αντλιοστάσια Σουφλίου και Λαγυνά, αφού οι τράπεζες είναι ακόμα κλειστές και το διαθέσιμο ρευστό ελάχιστο. Έτσι, δημιουργείται πρόβλημα και στην τροφοδότηση των περιοχών με νερό.
Τέλος, τόνισε την έλλειψη δυνατότητας εκταμίευσης των χρημάτων του δήμου, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του,
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ της Δέλτα Τηλεόρασης:
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





