ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στον Έβρο
Στην Αλεξανδρούπολη κυματίζει η μεγαλύτερη ελληνική σημαία (video)
14-05-2020
Υψώθηκε σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης η μεγαλύτερη ελληνική σημαία.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Λέσχης Αλεξανδρουπολιτών στο πλαίσο του εορτασμού της απελευθέρωσης της πόλης που τιμάται σήμερα 14ης Μαΐου.
Για την έπαρση της σημαίας απαιτήθηκε ειδικός γερανός καθώς είναι διαστάσεων 17,46 Χ 27,52 μέτρα και έχει καταγραφεί στο βιβλίο Γκίνες ως η μεγαλύτερη σε επιφάνεια σημαία κράτους!
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού Εσωτερικών, Τακη Θεοδωρικάκου και του υφυπουργού Μακεδονίας-Θράκης, Θεόδωρου Καράογλου, τοπικών αρχών αλλά και κάποιων πολιτών τηρώντας φυσικά όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε το video όπως από την έπαρση της σημαίας όπως κατέγραψε το e-evros.gr από γη και αέρα:
σαν σημερα
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ
EN
TR






