Κάτι τρέχει στον Έβρο
Τα Χριστούγεννα ήρθαν από το... παράθυρο στα παιδιά που νοσηλεύονται στο ΠΓΝΑ (video)
Με μια δόση μαγείας και αγάπης, το Γραφείο Δράσεων Εθελοντισμού του Τμήματος Ιατρικής της ΜΟ.ΔΙ.Π. του Δ.Π.Θ., σε συνεργασία με τη Διοικηση του ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης, τους Διευθυντες των Κλινικων και την υποστήριξη της 4ης Ε.Μ.Α.Κ. Κομοτηνής και της Π.Υ. Αλεξανδρούπολης, έφερε τα Χριστούγεννα νωρίτερα στα παιδιά που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο.
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, μια ξεχωριστή γιορτή ξεδίπλωσε τα φτερά της στους παιδιατρικούς θαλάμους. Ο Αϊ-Βασίλης, με τη βοήθεια των πυροσβεστών, έκανε μια μαγική είσοδο από το παράθυρο, μοιράζοντας χαμόγελα και δώρα στα μικρά αστέρια.
Η χαρά ζωγράφισε στα πρόσωπα των παιδιών, καθώς συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες και άκουσαν παραμύθια. Η ατμόσφαιρα γέμισε με παιδικά γέλια και ζεστές αγκαλιές, δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία για όλους.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε χάρη στην ανιδιοτελή προσφορά των εθελοντών, των πυροσβεστών και του προσωπικού του Τμήματος Ιατρικής και του ΠΓΝΑ, που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν μια στιγμή χαράς στα παιδιά.
Δείτε το σχετικό video από την πανέμορφη δράση:
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)






