Κάτι τρέχει στον Έβρο
Το θλιμμένο κορίτσι του crew Mitroulakis στέλνει το δικό της μήνυμα: "Καμία υπομονή. Καμία επόμενη"
Μια νέα τοιχογραφία - graffiti δια χειρός των αδερφών Μητρουλάκη κοσμεί τις τελευταίες ώρες την κεντρική είσοδο του γηπέδου Φώτης Κοσμάς στην Αλεξανδρούπολη.
Στην τοιχογραφία απεικονίζεται ένα νεαρό κορίτσι με θλιμμένα μάτια με το οποίο θέλουν να στείλουν το μήνυμα «Καμία υπομονή. Καμία επόμενη» στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Ο Φάρος της Ισότητας» το οποίο διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά το Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών-Θυμάτων Βίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Να σημειωθεί ότι η τοιχογραφία η οποία είναι αφιερωμένη στις γυναίκες-θύματα βίας, είναι ευγενική χορηγία των αδερφών Μητρουλάκη σε συνεργασία με το Σύλλογο Κυριών και Δεσποινίδων Αλεξανδρούπολης.
Τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου στις 9 το βράδυ.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ εδώ.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR






