Κάτι τρέχει στον Έβρο
Το Σάββατο στην Αλεξανδρούπολη το 47ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - «Οδηγητή»
Το Σάββατο 25 Σεπτέμβρη θα πραγματοποιηθούν οι κεντρικές εκδηλώσεις του 47ου Φεστιβάλ ΚΝΕ - «Οδηγητή» στην Αλεξανδρούπολη, στο πάρκο Αλτιναλμάζη.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- 7.30 μ.μ. workshop εικαστικών με θέμα τον πόλεμο και την προσφυγιά για μαθητές.
- 8.30 μ.μ. συναυλία με τους «ΕΝΤΕΧΝΩΣ».
- 9.15 μ.μ. χαιρετισμός από την Σωτηρία Δευτεραίου, γραμματέα του Τομεακού Συμβουλίου Έβρου της ΚΝΕ.
- 9.30 μ.μ. πολιτική ομιλία από τον Θανάση Σγούρο, μέλος του Γραφείου του Κεντρικού Συμβουλίου της ΚΝΕ.
- 10.30 μ.μ. συναυλία με την Ιουλία Καραπατάκη.
Στο χώρο του Φεστιβάλ θα υπάρχουν:
- Μαθητικό Στέκι με έκθεση για τους αγώνες των μαθητών και το σχολείο που έχουν ανάγκη.
- Φοιτητικό Στέκι με έκθεση για τους αγώνες των φοιτητών και το Πανεπιστήμιο των σύγχρονων αναγκών και δυνατοτήτων.
- Παιδότοπος και γωνιά του περιοδικού «Κόκκινο Αερόστατο».
Σε όλες τις εκδηλώσεις:
▪ Θα τηρηθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας.
▪ Θα λειτουργεί κεντρική έκθεση με τίτλο «Σοσιαλισμός - Κομμουνισμός: Από το βασίλειο της ανάγκης στο βασίλειο της ελευθερίας!»
▪ Θα λειτουργεί έκθεση βιβλίου της «Σύγχρονης Εποχής»
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR






