Κάτι τρέχει στον Έβρο
VIDEO - Εκλογές: Τοψίδης, Ζαμπούκης Παπαδόπουλος οι θριαμβευτές του β' γύρου
Oι τρεις μεγάλοι νικητές που ανέδειξαν οι κάλπες του β' γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, και στους δήμους Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας είναι ο Χριστόδουλος Τοψίδης, ο Γιάννης Ζαμπούκης και ο Διαμαντής Παπαδόπουλος.
Ο εβρίτης Χριστόδουλος Τοψίδης κατάφερε να κάνει την μεγάλη ανατροπή και να γίνει ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜΘ με ποσοστό 50.9 έναντι 49,1 που συγκέντρωσε ο Χρήστος Μέτιος.
Ο Γιάννης Ζαμπούκης, σημείωσε μια ξεκάθαρη νίκη με ποσοστό 60,51 και παραμένει στον δημαρχιακό θώκο στον δήμο Αλεξανδρούπολης μετά τον σημερινό Β' γύρο των δημοτικών εκλογών, αφήνοντας στην μείζονα αντιπολίτευση τον αντίπαλό του Σταύρο Σταυράκογλου.
Αλλά και στον δήμο Ορεστιάδας ο Διαμαντής Παπαδόπουλος κατάφερε να προηγηθεί του Βασίλη Παπαδόπουλου με ποσοστό 54,75.
Καλή θητεία σε όλους.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)






