Κάτι τρέχει στην Ελλάδα
Υπεύθυνοι οι Δήμοι για τα πεζοδρόμια, λέει ο Άρειος Πάγος
Είναι ένα από τα θέματα που πολλές φορές προκαλεί διαμαρτυρίες εκ μέρους των δημοτών, οι οποίοι ταλαιπωρούνται ή έχουν ατυχήματα που οφείλονται σε κακή κατάσταση των πεζοδρομίων.
Αφορμή για την απόφαση του ανώτατου δικαστικού οργάνου, αποτέλεσε η προσφυγή ενός αντιδημάρχου σε ελληνική πόλη, ο οποίος είχε καταδικαστεί αρχικά για τον τραυματισμό μίας ηλικιωμένης γυναίκας από πτώση σε πεζοδρόμιο.
Αν και τυχόν εργασίες για την καλή κατάσταση των πεζοδρομίων, βαραίνουν οικονομικά τους ιδιοκτήτες των ακινήτων μπροστά στα οποία βρίσκονται, ο Άρειος Πάγος έκρινε οτι αυτό το γεγονός δεν αναιρεί την υποχρέωση των Δήμων να τα συντηρούν και να τα επισκευάζουν. Αυτό μάλιστα, γιατί είναι υπεύθυνοι για την απρόσκοπτη και ασφαλή κίνηση των πολιτών στα πεζοδρόμια, οπότε δεν μπορεί να γίνεται μετάθεση ευθύνης.
Με την απόφαση αυτή γίνεται σαφές, οτι για οποιαδήποτε προβληματική κατάσταση σε πεζοδρόμια, λόγω καταστροφής, κατάληψης, ελλιπούς συντήρησης κλπ, υπεύθυνος είναι ο Δήμος και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος. Οπότε θα πρέπει να προβαίνουν σε επιδιορθώσεις, ούτως ή άλλως, γιατί σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος, την ευθύνη θα την έχουν αυτοί και όχι οι πολίτες ή οι ιδιοκτήτες των ακινήτων μπροστά στα οποία βρίσκονται τα πεζοδρόμια.
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR







