Κάτι τρέχει στον Έβρο
Ζητούνται... πεζοδρόμια γύρω από το 5ο Νηπιαγωγείο & Δημοτικό Αλεξανδρούπολης (φώτο)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αναβάθμιση των πεζοδρομίων στην Αλεξανδρούπολη με σκοπό να δίνεται δημόσιος χώρος στον πεζό.
Δυστυχώς, σε ορισμένες περιοχές τα πεζοδρόμια απουσιάζουν εντελώς ή είναι υπερβολικά στενά, χωρίς να εξυπηρετούν τον σκοπό τους. Το πρόβλημα επιτείνεται όταν οι περιοχές και οι οδοί αυτές είναι γύρω από σχολεία, που εκεί, πραγματικά, τα πεζοδρόμια είναι άκρως απαραίτητα, μιας και καθημερινά χρησιμοποιούνται από εκατοντάδες ανήλικους συμπολίτες μας.
Σύμφωνα με τους κατοίκους της περιοχής στη Μεταμόρφωση του Σωτήρα μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι μαθητές του 5ου Νηπιαγωγείου Αλεξανδρούπολης. Η διαδρομή δεκάδων μαθητών καθημερινά προς το σχολείο και η επιστροφή στο σπίτι γίνεται από τον συγκεκριμένο δρόμο (Κονδύλη με Ανδρονίκου), όπου δεν υπάρχει καν πεζοδρόμιο!

Όπως τονίζουν οι κάτοικοι της περιοχής είναι θέμα χρόνου να γίνει κάποιο ατύχημα καθώς πολλά είναι τα «κρυφά» σημεία που καθιστούν «αθέατους» στους οδηγούς τους μαθητές που κινούνται πάνω στον δρόμο.

"Πρέπει να υπάρξει τραυματισμός για να ευαισθητοποιηθεί κάποιος;", τονίζουν αγανακτισμένοι κάτοικοι της περιοχής στο e-evros.gr.
Σ.Κ
- 403.500€ από το Υπουργείο Εσωτερικών στους Δήμους του Έβρου για επισκευή & συντήρηση σχολικών κτιρίων
(28-06-2025) - Απαγορεύτηκε η διαμονή στα δάση της Σαμοθράκης – Σε επίπεδο 3 κινδύνου πυρκαγιάς το νησί
(28-06-2025) - Σημαντικές επιχορηγήσεις πολιτιστικών δράσεων στον Έβρο από το Υπουργείο Πολιτισμού
(28-06-2025) - Αγανάκτηση Στρατιωτικών στον Έβρο για τις δασικές περιπολίες
(28-06-2025) - O Χρήστος Δερμεντζόπουλος ο νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
(28-06-2025)
EN
TR
_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-1781771065.jpg)





